Let op: uw browser wordt niet ondersteund:

Deze website ondersteunt uw (verouderde) browser niet en zal mogelijk niet goed werken.

Download hier een recente versie van Chrome, Firefox, Safari, Opera of Edge.

Bestellen en leveren

 

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Producten online bestellen kan bij Jakodirect.nl zeven dagen per week, 24 uur per dag. Ook als je nog geen klant bij ons bent.

Het plaatsen van een bestelling is eenvoudig. Wanneer je een product hebt gekozen, klik je op de button ‘bestellen’. Klik vervolgens door naar de winkelwagen. In de winkelwagen is het mogelijk het aantal nog te wijzigen. Je kunt ervoor kiezen het product te laten bezorgen of om het af te halen bij onze Jako vestiging.

Vervolgens kun je kiezen uit drie mogelijkheden:

1. Ik heb al een Jakodirect.nl account

Voor deze optie kies je als je al een account hebt. Je kunt eenvoudig inloggen met je e-mailadres en wachtwoord.

2. Ik ben al klant bij Jako, maar ik heb nog geen Jakodirect.nl account

Voor deze optie, maak je een account aan op Jakodirect.nl, welke vervolgens door ons gekoppeld zal worden aan uw account bij Jako. Zo kan je de volgende keer inloggen met jouw eigen account en gebruik maken van de voordelen die Jakodirect.nl jou te bieden heeft. 

3. Ik ben nieuw bij Jako én bij Jakodirect.nl

  • Particulier account
    Voor deze optie kies je, als je voor de eerste keer een bestelling gaat plaatsen en daarnaast een account wil aanmaken. Je hebt de mogelijkheid om te betalen met iDeal en Creditcard. Daarnaast kun je je product op iedere gewenste locatie laten afleveren. 

  • Zakelijk account
    Kies je voor de mogelijkheid om een zakelijk account te openen, dan heb je de mogelijkheid om op rekening te kopen. Hiervoor hebben we wat extra gegevens van je nodig. Deze kun je invullen via dit formulier:... . 

    De voordelen van een zakelijk account:
  • Je eerder geplaatste bestellingen terugzien
  • Je eerder gekochte artikelen terugzien
  • Een duidelijk overzicht van de lopende bestellingen
  • Prijzen persoonlijk op jou afgestemd

4. Ik wil bestellen zonder account

Voor deze optie kies je als je direct en eenmalig een product wil bestellen. Hiervoor zijn alleen de gegevens nodig om de bestelling goed af te kunnen handelen.

Daarna kom je bij de volgende stap om de bestelling te bevestigen. Hierna ontvang je een e-mail met een orderbevestiging. Wanneer wij de bestelling afleveren, ontvang je een factuur van ons.

Hulp bij bestellen

Een eerste keer bestellen? Of vind je het lastig om alleen een bestelling te plaatsen. Geen probleem. Neem gerust contact met onze adviseurs op door te bellen of een e-mail te sturen.  

Telefonisch
Bel met een van onze adviseurs via: 085 070 9020. Samen worden de producten zorgvuldig uitgezocht. Vervolgens wordt de order gemaakt en ontvang je een orderbevestiging.  

E-mail
Geef je bestelling door per e-mail: info @jakodirect.nl

Bestelling annuleren

Wil je je bestelling annuleren? Dat is jammer, maar uiteraard geen probleem. Geef je annulering spoedig telefonisch door dan zullen we de bestelling annuleren wanneer deze nog niet is verzonden. Het kan zijn dat je bestelling toch al is verzonden. Het is dan niet meer mogelijk je bestelling bij ons te annuleren. Je zult de bestelling dan moeten retouneren, daarover vind je hier meer informatie. 

Bestelling wijzigen

Toch iets niet helemaal goed besteld? Dat kan gebeuren. Neem spoedig telefonisch contact met ons op als je jouw bestelling nog wilt wijzigen. Indien de bestelling nog niet is ingepakt, helpen wij je graag om jouw bestelling naar jouw wensen aan te passen.

Bestelling afhalen

Afhalen is mogelijk bij onze Jako vestiging. Geef tijdens het bestellen wel even aan dat je je bestelling wil afhalen. Let op: hier kan niet contant betaald worden. Het is hier enkel mogelijk om te pinnen. 

Leveren

Levering

Door ons ruime assortiment, bestaand uit vele verschillende producten, kan de omvang van een bestelling nogal varieren. Om ervoor te zorgen dat jouw bestelling op het juiste moment, op de juiste locatie terecht komt maken wij gebruikt van verschillende transportmogelijkheden. Dit doen wij onder andere met onze eigen bezorgdienst en met onze partners op het gebied van bezorging.

Per bestelling bekijken wij wat de beste manier van transport is om te voorkomen dat er beschadiging plaatsvindt en dat we kunnen garanderen dat de bestelling op tijd op de gewenste locatie geleverd wordt. Tijdens het bestelproces kan er aangegeven worden als er specifieke wensen zijn betreft de levering. Wanneer de bestelling geplaatst is zullen onze medewerkers je zo snel mogelijk informeren over de manier van leveren en het moment waarop de levering plaats zal vinden.

Verzendkosten

Wij hanteren onderstaande transporttarieven binnen Nederland.

Voor sommige producten, hoofdzakelijk grote artikelen en palletzendingen is het helaas niet altijd mogelijk om de exacte verzendkosten in de winkelwagen te tonen. Vandaar dat de transportkosen in uw winkelwagen en orderbevestiging nog kunnen veranderen.

Pallettarieven stenen en ribben: €54,45 per pallet
Wegwerppallet tbv overige artikelen p/st: €6,50
Wegwerppallet tbv betonstelribben p/st: €15,00

Overige producten (muv Noppenfolie):

Pakketten < 15kg: €8,95
Pakketten 15 < 30kg: €19,50
Pallet zending p/st: €45,00
Lengte vervoer tot 4.00m: €65,00
Lengte vervoer tot 6.00m: €89,00
Bestelling > €1000,00: Franco

Noppenfolie (3 meter):

1 t/m 31 rollen: €130,00
>32 rollen (2 volle pallets): Franco

Levertijd

Indien je de bestelling op werkdagen voor 17:00 uur plaatst wordt het de volgende dag geleverd. Ook is het mogelijk om een verzenddatum naar wens te selecteren.

Op de dag van levering (meestal de eerstvolgende werkdag) ontvang je een e-mail met daarin het tijdsvak waarin de bestelling geleverd wordt.  Ook staat in deze e-mail een track & trace link om de status van de zending te volgen.

Levering kleine en grote producten

Kleine pakketten worden met een pakketdienst gebracht. Indien er grote pakketten of producten met een kraan gelost moeten worden, wordt eerst telefonisch contact met je opgenomen. Wij overleggen dan met je wat de beste oplossing is en zullen je informeren over de mogelijkheden. In overleg plannen we dan het moment van de levering.

Afleveren op een bouwplaats

Wanneer een bestelling geleverd moet worden op een bouwplaats dan kan dit aangegeven worden bij het invullen van de gegevens. Je kunt aangeven om welk project het gaat en wie de contactpersoon op de bouwplaats is. Zo weten onze chauffeurs op welke locatie de bestelling geleverd moet worden.